آماده‌سازی ۳۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق تامین آب مورد نیاز برای آبیاری کمربند سبز جنوبی از بند گلستان اعزام ۴۵۰ نیروی خدمات شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی از مشهد به نجف + ویدئو بهره‌برداری موقت از ایستگاه دائمی استقبال از زائران در محور نیشابور-مشهد | ظرفیت همزمان میزبانی از دو هزار زائر پیاده در دهه پایانی صفر دو برابر شدن سهم منابع آلاینده داخلی | هشدار برای تنفس در مشهد شهردار مشهدمقدس خبر داد: نصب ۱۵۷ قطعه بتنی (سگمنت) تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده شمارش معکوس برای تکمیل پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب| روایت شهرآرانیوز از آخرین وضعیت پیشرفت کلان‌پروژه‌های شهر مجید طهوریان عسکری: مدیریت شهری تحول بزرگ در بولوار شاهنامه ایجاد کرد کمبود ۷۰۰۰ جای‌پارک در سطح شهر مشهد چرا هیچ خبری از پرداخت معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیست؟ معاون فرهنگی شهردار مشهد: تجمع کادر درمانی مشهد، فریادی علیه سکوت جهانی درقبال نسل‌کشی مردم غزه است اعتراض جامعه پزشکی مشهد به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه + فیلم مشهد، یکی از سبزترین شهر‌های کشور از نگاه مردم و مسئولان ورود نماینده ویژه رئیس‌جمهور در توسعه دریامحور و مکران، به مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۴) بودجه عمرانی مشهد ۳۰درصد افزایش یافت | فرماندار مشهد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌های تأمین آب شرب مشهد اختصاص یافته است آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد از ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه یک مرداد ۱۴۰۴) آبفای تهران برای توزیع آب شرب در زمان قطعی، آب بسته‌بندی توزیع می‌کند (تکذیب شد) تاریخچه‌ای از کوچه دانشگاه ۷ مشهد | ۱۰۰ سال باغ سنگی سرویس‌دهی مترو مشهد فردا (یکم مرداد ۱۴۰۴) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان مشهدی از عنوان «علی الحساب» در قبض برق + پاسخ معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد: عزم جدی برای تحقق هدف ۵ میلیون مترمربع آسفالت در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۳۳۶۲۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶
شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان
پاسخ مدیران شهری به مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به روزنامه شهرآرا به وضعیت سیستم سرمایشی برخی‌اتوبوس ها انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: سوار یکی از اتوبوس مسیر۷ شدم. متأسفانه در این هوای گرم، شیشه های اتوبوس با پیچ مسدود شده بود و امکان باز شدن وجود نداشت. از طرف دیگر، راننده اتوبوس کولر را روشن نمی کرد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

شهروند دیگری نیز به وضعیت خط۳۱  انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس دهی این خط شد. در متن پیام شهروند آمده است: برای خط۳۱ هر نیم ساعت یک مینی بوس می آید و همان ابتدای خط(پایانه آزادی) پر می شود. لطفا تعداد مینی بوس های خط مذکور را افزایش دهید.

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی به پیام های این شهروندان از این قرار است: درباره شرایط و سیستم سرمایشی اتوبوس ها از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور بررسی درخواست اعلامی، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق(تاریخ، زمان و کد ناوگان) به شماره تلفن ۳۰۰۰۸۸۸۸  سامانه پیام کوتاه سازمان، اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم باشد.

همچنین در رابطه با وضعیت سرویس دهی خط ۳۱  باید به این نکته اشاره کنیم که اختصاص اتوبوس و مینی بوس به هر خط براساس میزان مسافر جابه جاشده در آن خط برنامه ریزی می شود. درحال حاضر خط۳۱  با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه، درحال سرویس دهی به شهروندان محترم است. طی بررسی سامانه نظارت تصویری(AVL) خط مدنظر از جهت آمار ناوگان وضعیت مناسبی دارد.




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->